مرحبًا بكم
الطرق ومشاريع البنية التحتية
מסלול תחבורה ציבורית ירמיהו
• התוואי: מהכניסה לעיר, לאורך רחוב ירמיהו, עד רחוב שמגר
• האורך: כקילומטר
• התכנון: בניית גדר הפרדה בין המסלול המיועד לכלל כלי הרכב לבין המסלול המיועד לתחבורה ציבורית
• סטטוס תכנוני וביצועי: לקראת תחילת ביצוע
• לוחות זמנים לביצוע: יימסרו עם תחילת העבודות
הפרדה מפלסית דרך חברון ואשר וינר
• התוואי: צומת הרחובות דרך חברון, האומן ואשר וינר
• האורך: כ-150 מטרים
• התכנון: הפרדה מפלסית להקלת העומסים באזור – חציבת מנהרה מרחוב האומן עד רחוב אשר וינר
• סטטוס תכנוני וביצועי: לקראת תחילת ביצוע
• לוחות זמנים לביצוע: יימסרו עם תחילת העבודות
מחלף בייט והמשך כביש 16
• התוואי: ממחלף מוצא עד מחלף גבעת מרדכי
• התכנון: במסגרת הפרויקט יחובר כביש מספר 1 למערכת הכבישים העירונית, יוסדרו דרכי גישה לתחנת גבעת מרדכי ויוקם חניון ‘חנה וסע’ סמוך לקו הירוק של הרכבת הקלה. כביש 16, שכבר אושר על ידי הוועדה הלאומית לתכנון ולבנייה, יחבר בין מחלף מוצא למחלף גבעת מרדכי, ומחלף בייט יאפשר חיבור למערכת הכבישים העורקיים בעיר – כביש בגין, כביש הרצוג וכבישים סמוכים.
• סטטוס תכנוני וביצועי: המחלף נמצא בתהליך תכנון
• לוחות זמנים לביצוע: יימסרו עם תחילת העבודות
כביש 22
• התוואי: מרמת שלמה עד הר חוצבים
• התכנון: חיבור המחלף החדש בין רמת שלמה להר חוצבים (כביש 22). המחלף עתיד להעניק גישה נוספת להר חוצבים מכיוון יגאל ידין ולהקל על עומסי התנועה במתחם התעסוקה.
• סטטוס תכנוני וביצועי: המחלף נמצא בתהליך תכנון
• לוחות זמנים לביצוע: יימסרו עם תחילת העבודות
מקטעי עבודה
الطرق
أوجب التضخم المروري في طرق مدينة أورشليم القدس تحفيزَ حلول مرورية للسائقين من تعبيد الطرق الجديدة، بناء الجسور والتقاطعات، شق الممرات تحت الأرض، تحسين البنية التحتية القائمة إلى جانب مشاريع أخرى لتحسين الطرق. الهدف كان جعل طرق مدينة أورشليم القدس ضواحيها آمنة وسريعة ومريحة للغاية..
מסלול תחבורה ציבורית ירמיהו
• התוואי: מהכניסה לעיר, לאורך רחוב ירמיהו, עד רחוב שמגר
• האורך: כקילומטר
• התכנון: בניית גדר הפרדה בין המסלול המיועד לכלל כלי הרכב לבין המסלול המיועד לתחבורה ציבורית
• סטטוס תכנוני וביצועי: לקראת תחילת ביצוע
• לוחות זמנים לביצוע: יימסרו עם תחילת העבודות
דרך חברון ואשר וינר
• התוואי: צומת הרחובות דרך חברון, האומן ואשר וינר
• האורך: כ-150 מטרים
• התכנון: הפרדה מפלסית להקלת העומסים באזור – חציבת מנהרה מרחוב האומן עד רחוב אשר וינר
• סטטוס תכנוני וביצועי: לקראת תחילת ביצוע
• לוחות זמנים לביצוע: יימסרו עם תחילת העבודות
מחלף בייט והמשך כביש 16
• התוואי: ממחלף מוצא עד מחלף גבעת מרדכי
• האורך: ???
• התכנון: במסגרת הפרויקט יחובר כביש מספר 1 למערכת הכבישים העירונית, יוסדרו דרכי גישה לתחנת גבעת מרדכי ויוקם חניון ‘חנה וסע’ סמוך לקו הירוק של הרכבת הקלה. כביש 16, שכבר אושר על ידי הוועדה הלאומית לתכנון ולבנייה, יחבר בין מחלף מוצא למחלף גבעת מרדכי, ומחלף בייט יאפשר חיבור למערכת הכבישים העורקיים בעיר – כביש בגין, כביש הרצוג וכבישים סמוכים.
• סטטוס תכנוני וביצועי: המחלף נמצא בתהליך תכנון
• לוחות זמנים לביצוע: יימסרו עם תחילת העבודות
כביש 22
• התוואי: מרמת שלמה עד הר חוצבים
• התכנון: חיבור המחלף החדש בין רמת שלמה להר חוצבים (כביש 22). המחלף עתיד להעניק גישה נוספת להר חוצבים מכיוון יגאל ידין ולהקל על עומסי התנועה במתחם התעסוקה.
• סטטוס תכנוני וביצועי: המחלף נמצא בתהליך תכנון
• לוחות זמנים לביצוע: יימסרו עם תחילת העבודות
الطرق
هناك 1,6 مليون شخص يستعملون المواصلات يوميًّا