תוכנית אב לתחבורה logo2
  • צוות תכנית אב לתחבורה
    • אודות
    • מכרזים
    • דרושים
    • פניות הציבור
  • רשת התחבורה
    • לרשת התחבורה בירושלים
    • הרכבת הקלה
      • הקו האדום
      • הקו הירוק
      • הקו הכחול
    • אוטובוסים
    • כבישים ופרויקטים תשתיתיים
    • מתחמי מעבר
    • חנה וסע
    • שבילי אופניים
    • פרוייקטי הנגשה
    • רכבת ישראל
  • קהילה
    • על הקהילה שלנו
    • סקרים
    • תושבים ועסקים (בקרוב)
  • מידע לנוסע
  • מידע לספקים
  • עדכונים וחדשות
    • עדכונים וחדשות
    • עדכונים
    • כתבות
    • וידאו
      • עברית
        • العربية
        • English
  • חיפוש באתר
הקו האדום הקו הירוק הקו הכחול
הרכבת הקלה

קו הרכבת הקלה הראשון בישראל

הקו הירוק

  • על הרכבת הקלה
  • הרכבת במספרים
  • גלריה

הקו הירוק

הקו הירוק הינו קו הרכבת הקלה השני שיוקם בירושלים ויימתח משכונת גילה בדרומה של העיר לגבעה הצרפתית שבצפונה. מטרתו של הקו היא יצירת רצף תחבורתי מתקדם ונוח שיחבר בין מוקדי עניין מרכזיים בעיר וייצר גישה נוחה ומהירה אל מוסדות ציבור, מרכזי תעסוקה ואטרקציות תיירותיות דוגמת קריית הממשלה, שלושת בתי החולים המרכזיים, קניון מלחה, גן החיות העירוני ואצטדיוני הספורט.

סטטוס ביצועי

בימים אלה מבוצעות עבודות תשתית להקמת הקו הירוק

מקטעי עבודה

גילה

דב יוסף

גן אלמליח

מלחה

פת

גבעת מרדכי ומחלף בייט

גבעת רם

הכניסה לעיר

בר אילן – ירמיהו

רמות אשכול ומעלות דפנה

הגבעה הצרפתית וקמפוס הר הצופים

גבעת שאול

למפת מקטעי עבודה
למפת תצלום אויר

הרכבת במספרים

18

קמ״ש מהירות ממוצעת

500

נוסעים בכל רכבת

23

רכבות פעילות

250K

נסיעות נוסע ביום

68

מושבים בכל קרון

6

דקות תדירות

41

תחנות

20

אורך המסילה

גלריה

טקסט תאור לתמונה טקסט תאור לתמונה טקסט תאור לתמונה טקסט תאור לתמונה טקסט תאור לתמונה
עוד בגלריה

לקו הכחול

1.6 מליון אנשים משתמשים בתחבורה מידי יום

לקו הכחול

מעוניינים להישאר מעודכנים?

jerusalem-logo jet-logo trfic-logo
© כל הזכויות שמורות, תכנית אב תחבורה ירושלים 2019
גלול למעלה