משרה מנהל/ת גיוס

  • מספר: 24/2025

על צתא"ל

צוות תכנית אב לתחבורה, פועל במסגרת "העמותה לפיתוח ושימור אורבני ירושלים" ("צתא"ל או "הצוות"). הצוות הוא הגורם המקדם והמתכלל מטעם  עיריית ירושלים ומשרדי התחבורה והאוצר את פרויקטי התחבורה במטרופולין ירושלים. הצוות אמון על קידום רשת התחבורה בירושלים והמטרופולין, ובין היתר אחראי על הקמת פרויקט הרכבת הקלה הראשון בתולדות המדינה (הקו האדום) ובימים אלה מקים את רשת הרכבות הקלות הראשונה בישראל (יחד עם הקו הירוק והקו הכחול). הצוות נחשב לחלוץ ולפורץ דרך בנוף התחבורה בישראל, ומוכר גם בזירה הבינלאומית.

במסגרת פעילותו, הצוות אחראי על פיתוח והקמת רשת תחבורה מתקדמת בירושלים שכוללת פרוייקטי הסעות המונים עם חיבוריות לתחבורה ציבורית באוטובוסים, מסופים וחניונים ופיתוח מגוון תשתיות תחבורתיות לרבות להולכי רגל ורוכבי אופניים. כל זאת תוך מחוייבות למתן שירות איכותי והצבת הציבור במרכז. עם השנים, הפכה פעילות הצוות למודל מוביל בישראל בכל הקשור לתחבורה ציבורית.

אנו מעוניינים לאתר ולגייס עובד לתפקיד מנהל גיוס בחטיבת הון אנושי ופיתוח ארגוני.

 הפניה מתייחסת לנשים וגברים כאחד

 

על התפקיד:

מנהל גיוס יהיה גורם משמעותי בתהליך ההקמה והמיסוד של חטיבת הון אנושי ופיתוח הארגוני בדגש על תהליכי גיוס, on boarding ו- boarding off של עובדים. התפקיד כולל בניית תשתיות ארגוניות וטכנולוגיות ויישומן, יצירת חווית מועמדות וקליטה ברמה הגבוהה ביותר וחיבור לתהליכי עבודה נוספים בחטיבה ובארגון.

התקן יקבע בהתאם לנתוני המועמד שיבחר ובכפוף לאישורים הנדרשים. הגדרת התפקיד עשויה להיות מורחבת ומותאמת לכישוריו וליכולותיו של העובד ובהתאם לצרכי הצוות. כמו כן שינויים במבנה הארגוני של הצוות ושל חטיבותיו ואגפיו, הנבחנים בעת הנוכחית, יכולים להשפיע על הגדרת התפקיד.

תחומי אחריות מרכזיים:

  • הובלת תהליכי גיוס מקצה לקצה: הגדרת פרופיל משרה, פרסום משרות, סינון קורות חיים, ראיונות טלפוניים ופרונטליים, ליווי מנהלים בתהליך הבחירה.
  • ניהול הממשק עם חברות השמה, לוחות דרושים, רשתות חברתיות וקהילות מקצועיות.
  • בנייה ויישום תהליך קליטה (On boarding) מובנה לעובדים חדשים, כולל רתימת והנחיית כלל בעלי התפקידים הרלבנטיים בארגון לקליטת עובדים (IT, כספים, מנהלים ישירים ועוד).
  • בנייה ויישום תהליך סיום עבודה בארגון (Off boarding).
  • אחריות על חווית מועמד ועובד מיטבית לאורך כל תהליך הגיוס והקליטה.
  • השתלבות בפרויקטים רוחביים בתחום ההון האנושי והפיתוח הארגוני.
  • הטמעת מערכת HR דיגיטלית בארגון ומיצוי מיטבי שלה מצד השימושים של העובד כמו גם השימושים בראייה הארגונית (לרבות יכולת לייצר נתוני HR אגרגטיביים).

דרישות סף:

  • תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר באחד מהתחומים הבאים: מדעי ההתנהגות, סוציולוגיה, פסיכולוגיה, משאבי אנוש, מנהל עסקים או תחום רלוונטי אחר.
  • לפחות שלוש שנות ניסיון בתחום הגיוס והקליטה בארגונים גדולים.
  • יכולת מוכחת של ארגז כלים מקצועי מגוון לרבות: עבודה עם לינקדאין ורשתות חברתיות נוספות, יכולת מוכחת של הד הנטינג, השתתפות בכנסים ויצירת כנסים המיועדים לגיוס עובדים, יצירת תמריצים פנים ארגוניים לגיוס עובדים, עבודה מול חברות השמה חיצוניות ועוד.
  • אנגלית – יכולת עבודה באנגלית (כתיבה/דיבור)

דרישות המהוות יתרון:

  • תואר שני ממוסד אקדמי מוכר או לימודי תעודה בתחומי ההון האנושי.
  • ניסיון ארגוני שנרכש בארגוני תשתית או בתעשיית ההייטק.
  • ניסיון בתפקידי הון אנושי ופיתוח ארגוני רחבים יותר.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות HR דיגיטליות (כגון: , comeet hibob ואחרות).

כישורים נדרשים:

  • יכולת ניהול תהליכים מקבילים, סדר וארגון גבוהים.
  • מיומנויות תקשורת בינאישית ויכולת בניית קשרי עבודה עם מנהלים ועובדים.
  • אוריינות דיגיטלית גבוהה (עבודה עם מערכות טכנולוגיות קיימות וחדשות ועבודה עם רשתות חברתיות).

הגשת מועמדות

הגשת המועמדות תבוצע בהגשה לתיבת דואל jobs@jtmt.gov.il.

המועד האחרון להגשת מועמדות הוא עד ליום 30 באוקטובר 2025, בשעה 12:00.

על המועמד לצרף:

  1. מכתב מקדים הכולל הצגה עצמית והצהרת כוונות לגבי המוטיבציה להגשת המועמדות לתפקיד.
  2. קו"ח מפורטים, שיבהירו את עמידתו בתנאי הסף ואת יתרונותיו והתאמתו למשרה.

הליך הבחירה

הליך הבחירה יתבצע על ידי ועדת בחירה מטעם הצוות (להלן: "הוועדה").

בחינת המועמדות תכלול מספר שלבים אשר יקבעו על ידי הוועדה ויפורטו על ידה, במטרה למיין ולסנן את המועמדים העומדים בתנאי הסף, על פי כישוריהם ומידת התאמתם לתפקיד כאמור במסמך זה.

במקרה בו יתקבלו פניות ממועמדים רבים, אשר יעמדו בתנאי הסף, תהיה הועדה רשאית לבצע סינון ראשוני של המועמדים בעצמה ו/או על ידי פנייה לאנשי מקצוע ולמכונים מתאימים.

הועדה רשאית לזמן לראיונות את כל המועמדים או רק את המועמדים המובילים או המתאימים ביותר לדעתה, בהתאם לשיקול דעתה.

הועדה תהיה רשאית לבקש מהמועמדים מידע או מסמכים נוספים, אשר רלוונטיים לדעתה להליך הבחירה, בכל שלב, לרבות, הצגה בע"פ או באמצעות מסמך כתוב מטעם המועמד בנוגע לנושאים רלוונטיים.

הבהרות

הצוות אינו מחויב לבחור במי מהמועמדים אשר הגישו את מועמדותם לתפקיד, אף אם עמדו בתנאי הסף ועברו את שלב הסינון הראשוני.

במידה ולא יאותר מועמד מתאים, מבין אלו אשר הגישו את מועמדותם לתפקיד, הועדה תהיה רשאית לפעול לאיתור מועמד מתאים, גם לאחר שחלף מועד הגשת ההצעות.

הצוות שומר לעצמו את הזכות לבטל את המכרז לתפקיד בכל שלב של ההליך.